U našoj ponudi sirovina za proizvodnju kozmetičkih pripravaka imamo vrlo kvalitetne biljne maslace. Nudimo tiještene (prešane) maslace koji, takvim postupkom dobivanja, zadržavaju većinu svojih svojstvenih prednosti, a također i rafinirane, dodatno pročišćene maslace.
Ovisno o vrsti uzgoja, mogu nastati iz konvencionalnog, organskog ili „fair trade“ načina proizvodnje. Većina naših maslaca imaju točku topljenja na cca 38 °C, što znači da se lako upijaju u kožu i to ih čini pogodnim sastojkom za formulacije maslaca za tijelo.
Na tržištu sirovina za proizvodnju kozmetičkih proizvoda dostupan je veliki broj prirodnih maslaca. Iz našeg asortimana izdvajamo neke najtraženije, kao što su shea (karite) maslac i mango maslac te u posljednje vrijeme posebno u trendu - murumuru maslac.
SHEA (KARITE) MASLAC (INCI: Butyrospermum Parkii, Shea butter, Karite butter; CAS: 91080-23-8) najtraženiji je iz naše ponuda maslaca za primjenu u kozmetici. Karite maslac je mast koja se ekstrahira iz jezgre ploda afričkog drva karite (Vitellaria paradoxa). Shea stabla su porijeklom iz zapadne Afrike, a većina shea maslaca još uvijek dolazi iz te regije. U samoj Africi se koristi već stoljećima gdje su žene tražile rješenje za očuvanje i poboljšanje kvalitete kože i kose u ekstremno suhim i vrućim uvjetima, a posebice učinkovito pomaže omekšati čak i afrički tip kose koja je prirodno suha i kruta. Shea maslac uvijek ima karakterističan orašast miris, a ovisno o tome radi li se o rafiniranom ili nerafiniranom maslacu, bojom varira od prljavo bijele do blago žućkaste te po konzistenciji može biti gust, kremast ili mekaniji. Topi se na tjelesnoj temperaturi.
Blagodati shea maslaca proizlaze iz njegovog kemijskog sastava. Ekstrakt shea maslaca složena je masnoća koja sadrži oleinsku kiselinu (40–60%), stearinsku kiselinu (20–50%), linolnu kiselinu (3–11%), palmitinsku kiselinu (2–9%), velike količine lipida, minerala i proteina te vitamine ljepote A i E, koji potiču cirkulaciju i zdrav rast stanica kože.
Shea maslac je omiljena podloga proizvođača kozmetičkih proizvoda, ponajviše zbog njegovih svojstava kao što su:
MANGO MASLAC (INCI: Mangifera Indica Seed Butter; CAS: 90063-86-8), također rado korišten u proizvodnji kozmetičkih pripravaka, dobiva se hladnim prešanjem koštica ploda drva manga. Sadrži esencijalne masne kiseline, antioksidanse i vitamine A i E. Bijel je do sasvim blijedo žut, bez mirisa. Bitna karakteristika mango maslaca je da se nikad ne gruda, što ga čini sjajnom podlogom u proizvodnji raznih kozmetičkih preparata. Čvrst je na sobnoj temperaturi, a s točkom topljenja od cca 26 °C, topi se na koži. Brzo se upija u kožu, regenerira je i hrani, a u prirodnoj kozmetici se koristi u balzamima za usne, maslacima za tijelo, kremama za lice i tijelo. Mango maslac ima antioksidativna svojstva, a često se koristi u proizvodima za njegu kože i kao zaštita od UV zračenja. Kao i većina maslaca, kožu dobro štiti od isušivanja.
MURUMURU MASLAC (INCI: Astrocaryum Murumuru Seed Butter; CAS: 356065-49-1 / 906350-19-4) nastaje od murumuru palme koja raste u Amazoniji, pogotovo u naplavnim dijelovima. Iz sjemenki palme se dobiva glatki maslac gotovo bez mirisa. Bijele je do blijedo žućkaste boje. Iznimno je bogat dvjema masnim kiselinama, laurinskom i miristinskom. Njegova glavna prednost, u odnosu na ostale biljne maslace, je viša točka taljenja i čvršća konzistencija na sobnoj temperaturi. Zato je dobar za izradu maslaca za masažu i pilinga. Prodire brzo u kožu, ne ostavlja masni trag. Jedan je od najboljih maslaca za pakunge za kosu.
Svi artikli koje nudimo su ispitani i odobreni od strane analitičkih laboratorija proizvođača te prema potrebi i od akreditiranih neovisnih laboratorija. Kemikalije (tvari i smjese) kojima poslujemo usklađene su s odredbama Uredbe (EZ) 1907/2006 REACH (Uredba o registraciji,evaluaciji, autorizaciji i ograničavanju kemikalija) kao i odredbama UREDBE (EZ) 1272/2008 CLP (Uredba o razvrstavanju, označavanju i pakiranju tvari i smjesa).
U Radinu prepoznajemo jedinstvene zahtjeve naših kupaca te im omogućujemo praćenje suvremenih tržišnih trendova i stručnu tehničku podršku u suradnji s proizvođačima, a u skladu s time i razvoj novih te unapređenje postojećih formulacija.