Vrhunski foto papiri |
Brojne primjene
E-PHOTO® papiri od proizvođača Felix Schoeller temelje se na strukturi pravog foto papira i opremljeni su posebnim temeljnim premazom. To omogućuje besprijekoran ispis na sustavima HP Indigo, kao i na brojnim sustavima suhog tonera. Posebnom strukturom dobivaju se fotokvalitetni otisci koji odbijaju vodu i ne oštećuju se lako i bez laminiranja. Stoga se sa E-FOTO može realizirati širok spektar aplikacija.
• Foto albumi (uključujući uvezivanje)
• Fotografije
• Čestitke
• Kuharice
• Jelovnici (Menu-i)
• Posjetnice
• Visoko kvalitetne brošure
Prednosti E-PHOTO papira
Proizvodi E-PHOTO® certificirani su za HP Indigo sustave. Isto se odnosi na neke strojeve za suhi toner (npr. Konica Minolta, Heidelberg Versafire ili Ricoh). Rado ćemo vam pružiti detaljne informacije o sustavima za koje su certificirani. Ali E-PHOTO® materijali daju zavidne rezultate na većini sustava za tisak iz arka.
Motiv treba zračiti uvijek! To nije teško čak i bez dodatnog laminiranja. Čak i uz najtamnije tonove, E-PHOTO® ostaje bez bijelih grešaka. To je potvrdila i Zaklada za tehnologiju papira. (“Paper Technology Foundation”)
Za posebne primjene, poput jelovnika, kuharica ili posjetnica, potrebna je odbojnost na vodu. Zahvaljujući strukturi proizvoda, ovo se također postiže bez dodatnog laminiranja. E-PHOTO® se lako može očistiti čak i dezinficijensima. A otporan je na ulje i prljavštinu.
Asortiman E-PHOTO® nudi izbor različitih površina i gramaža kako bi odgovarao različitim motivima i mogućnostima primjene. Svi su proizvodi opremljeni posebnim temeljnim premazom koji omogućuje ispis bez problema na HP Indigo i mnogim sustavima suhog tonera.
Grupa Felix Schoeller sa sjedištem u Osnabrücku globalno je aktivna obiteljska tvrtka osnovana 1895. S više od 3.700 zaposlenika na 19 lokacija u 11 zemalja razvija, proizvodi i plasira na tržište posebne papire za fotografske primjene, za sustave digitalnog tiska, za tržište ambalaže, za samoljepljive primjene i za industriju namještaja, ploča na bazi drva i tapeta. Otvaranje novih tržišta s lokalnom proizvodnjom, opskrbom i uslugama u regiji važan je čimbenik uspjeha. To im omogućuje da u svakom trenutku brzo, fleksibilno i kreativno reagiraju na zahtjeve tržišta i kupaca.